Szállítás



Szállítási és fizetési feltételek

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja, számlázás

Termékeinkről minden esetben névre szóló, ÁFA-s számlát állítunk ki.

A számla kiegyenlítésének módja lehet:

  • Utánvét:  Ilyenkor a terméket kiszállító Express One munkatársának adod át a vételárat.
  • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések az OTP Simplepay Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. 
  • Átutalás

A megrendelt terméket utánvét esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérj jegyzőkönyv felvételt és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Házhozszállítás, információk

Webshopunk megrendeléseit az Express One teljesíti, Magyarország területén. Amennyiben Magyarországon kívülre szeretnél szállítást kérni, annak díjáról kérjük előre tájékozódj elérhetőségeinken! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!


Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak, elletve azt már előre kiegyenlítetted! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.